Vælg den miljørigtige tape

Ecomask

Vores Ecomask tape har en høj klæbeevne og er et godt miljøvenligt alternativ til at lukke dine kasser med. Den er hurtigt hæftende og griber fat i fibrene fra kartonen. Kan bruges til lukning af lette til mellemtunge kasser.   

Den let crepede overflade giver et flot simpelt udtryk der går i med papkassen, og kan fås som standard i hvid og brun.

Men ønsker du en miljøvenlig pakketape som er lidt mere farverig, har vi en del indfarvede på lager. Finder du ikke lige din yndlingsfarve eller din logofarve? Så kontakt os endelig, da vi kan indfave tapen i den farve du ønsker.

Husk farver skaber glæde, stemning og atmosfære.

Den har en lavere brudstyrke end PP og PVC tape, hvilket gør, at den kan rives over, så modtager er fri for brug af kniv eller saks.

Du kan købe vores Ecomask som helt neutral pakketape, men måske du kunne bruge nogle af vores fine nye standardtryk. Du finder både tape med hjerter og "Glædelig Jul" tape i vores shop - klar til afsendelse.

 

Sådan lukker du din kasser bedst

Til lette og mellemtunge kasser er det i de fleste tilfælde fint at lukke kassen på velkendt vis med et enkelt stykke tape hen over midten af kassen og lidt ned over kanten. Men er kassen ustabil, betaler det sig at sætte et ekstra kort stykke hen over enderne på kassen (se tegning nedenfor). Til de korte stykker tape kan du med fordel bruge eksempelvis denne borddispenser.

Vil du lukke en tung kasse med Ecomask, kan du i stedet bruge H-lukningsmetoden. Kassens forsegling bliver stærkere og mere stabil.

Som altid tapes langs midten og et godt stykke ned over kanten, men herefter tapes kassens to ender også (som vist på billederne). Husk altid at trykke enderne fast. 

Normal lukning

Ekstra sikring

H-lukning til tunge kasser

Tape med dit logo på

Forvandl dine kasser og pakker til iøjnefaldende reklamemedier, ved at få din tape trykt med dit firmalogo og eget budskab. Dette simple reklamemedie skaber ikke kun en wow-effekt, men også en høj genkendelsesværdi.

Ejer du en webshop og sender du mange pakker? Så tænkt lige på hvor mange der ser din pakke på vej til slutbrugeren. Så sæt dit logo på den pakketape, du alligevel bruger og skab opmærksomhed om din shop eller dit brand. Der er mange der står i kø i en pakkeshop for at hente pakker, og det kan jo være potentielle kunder.